آموزش طراحی سایت

مرجع ارائه ی آموزش های روزانه و رایگان مربوط به حوزه ی طراحی سایت، سئو و بهینه سازی و جدیدترین اخبار تکنولوژی


با استفاده ازکفی هوشمند کفش از سلامت خود باخبر شوید

یک شرکت اتریشی کفی هوشمندی به نام «استاپ‌ وان» برای استفاده در کفش ‌های عادی تولید کرده که در بافت آن حسگرهای پیشرفته ‌ای برای جمع‌ آوری اطلاعات در مورد سلامت استفاده کننده از این کفی هوشمند وجود دارد.

 به گزارش دیجیتال ترندز، این حسگرها با بررسی شیوه راه رفتن، نحوه توزیع وزن پا، شیوه تحرک و موقعیت ‌های جغرافیایی فرد، داده ‌های مفیدی را در مورد وزن، میزان کالری مصرف شده، فعالیت ‌های روزمره، وضعیت کلی فرد و هرگونه فشار بر ساختار اسکلت او را جمع ‌آوری می‌کنند. این اطلاعات در نهایت به یک برنامه تلفن همراه منتقل شده و در قالب داده ‌های قابل درک و سامان یافته در اختیار کاربر قرار می‌گیرند. شرکت سازنده این کفی هوشمند کفش مدعی است با استفاده از آن، شناسایی مشکلات موضعی بدن افراد امکان پذیرخواهد بود و از این طریق می‌توان برای حل مشکلاتی همچون کمردرد، پا درد، درد چانه، تنظیم حرکات پا، حل مشکل ناهنجاری ‌های پا، ناهماهنگی‌ های ستون فقرات و ضعف عضلانی اسکلت بدن انسان اقدام نمود. شرکت سازنده "استاپ ‌وان" را یک فیزیوتراپیست همراه معرفی کرده است. 

منبع :tici.info
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرجع ارائه ی آموزش های روزانه و رایگان مربوط به حوزه ی طراحی سایت، سئو و بهینه سازی و جدیدترین اخبار تکنولوژی. با دنبال کردن وبلاگ زودتر از بقیه از مطالب با خبر شوید!
Designed By Erfan Powered by Bayan