آموزش طراحی سایت

مرجع ارائه ی آموزش های روزانه و رایگان مربوط به حوزه ی طراحی سایت، سئو و بهینه سازی و جدیدترین اخبار تکنولوژی


ماشین زمان هیتلر

ماشین زمان bell ساخت آلمان نازی.

رابرت دیل آرنت در سال 2005 کتابی با نام “پرنده های بشقابی رایش سوم (1922-1945 و به بعد)” می گوید: ماشین Bell در سال 1945 بازتاب دهنده ی اوج توانمندی ژنرالِ SS هانز کاملر در پنهان سازی پروژه تولید “سلاح اعجاب انگیز” فوق محرمانه ی نازی ها بود. 

کتاب “شکار نقطه صفر جاذبه” نوشته ی سال 2002 نیک کوک تنها منبع انگلیسی زبانی است که اطلاعاتی درمورد این دستکاه عجیب و پیچیده و تجربیات مرگباری که در حواشی این تکنولوژی رخ داده است و همچنین نحوه حراست سختگیرانه ای که نیروهای SS برای مخفی نگاه داشتن آن اعمال می نمودند، ارائه می دهد. 

ماشین زمان bell ساخت آلمان نازی.

رابرت دیل آرنت در سال 2005 کتابی با نام “پرنده های بشقابی رایش سوم (1922-1945 و به بعد)” می گوید: ماشین Bell در سال 1945 بازتاب دهنده ی اوج توانمندی ژنرالِ SS هانز کاملر در پنهان سازی پروژه تولید “سلاح اعجاب انگیز” فوق محرمانه ی نازی ها بود. 

کتاب “شکار نقطه صفر جاذبه” نوشته ی سال 2002 نیک کوک تنها منبع انگلیسی زبانی است که اطلاعاتی درمورد این دستکاه عجیب و پیچیده و تجربیات مرگباری که در حواشی این تکنولوژی رخ داده است و همچنین نحوه حراست سختگیرانه ای که نیروهای SS برای مخفی نگاه داشتن آن اعمال می نمودند، ارائه می دهد. 

آرنت:  بنا به اطلاعاتی که نیک کوک از منابع آلمانی و چک دریافت کرده، موارد زیر از توانمندیهای برجسته ماشین Bell به شمار می رفته است: 

1- بنا به گزارشات، ماشین Bell یک شی تمام فلزی مدور با قطری برابر 2.7 متر و ارتفاعی بین 3.5 تا 4.5 متر بوده است. 

2- شکل ظاهری آن شبیه به ناقوس (Bell) بوده است که نام رمزی آلمانی (die Glocke) آن نیز از همین شباهت اقتباس شده است. 

3- این ماشین شامل دو سیلندر بوده که در جهت خلاف یکدیگر به گردش در می آمدند و درون سیلندرها از یک مایع بنفش و شبیه به جیوه (فلز مایع) که با سرعتی بالا در چرخش بوده پر شده بود. مایع بنفش رنگ توسط آلمانی ها اختراع و Xerum 525 نامگذاری شده بود. 

4- مایع Xerum 525 ظاهرا بسیار رادیواکتیو بوده و با رنگی بنفش، در درون سیلندرهایی با ضخامت 30 سانتیمتر جای می گرفته است. 

5- ماشین Bell در زمان بکار افتادن، نیروی الکتریکی زیادی را می طلبید. 

6- در هنگام کار فقط می شد آنرا بین یک تا دو دقیقه روشن نگاه داشت چراکه پس از این مدت شروع به ساتع کردن امواج مضر رادیواکتیو و یا نوعی میدان الکترومغناطیسی قدرتمند یا شاید نوعی ناشناخته از انرژی می نمود. 

الف- تعدادی دانشمند در زمان اولین آزمایش این ماشین جان سپردند. 

ب – آزمایشات متعاقب بر روی گیاهان و حیوانات نشان می داد که این ماشین در هنگام فعالیت تاثیری از خود بجای می گذاشت که باعث سیاه و لزج شدنِ بافت زنده آنهم بدون هیچ اثری از فساد طبیعی می شد که در مدتی بین چند دقیقه تا چند ساعت بوقوع می پیوست. 

ج – تکنسین هایی که در هنگام این آزمایشات در اطراف ماشین حضور داشتند گزارش داده اند که در زمانی که تحت تاثیر ماشین قرار گرفته اند، در دهانشان مزه آهن احساس می کردند. 

د – اتاقی که ماشین Bell برای آزمایش در آن قرار داده شده بود با سرامیک و پوششی از روکش لاستیک محافظت می شد اما پس از انجام هر تست تمامی روکش لاستیکی سوخته و می بایست تعویض می شد. 

7- به موازات نزدیکی ایام به پایان جنگ جهانی دوم، تمامی دانشمندانی که به نحوی با ماشین Bell سر و کار داشته و یا شاهد عملکرد آن بودند، توسط نیروهای SS وحشیانه به قتل رسیدند. 

8- پس از خاتمه ی جنگ، ماشین Bell از محل اختفای اولیه اش یعنی سیلِسیا جابجا شده و هرگز مشخص نگردید که به کدام مقصد حمل گردید. ] سیلسیا نام یک منطقه تاریخی است که در مرز لهستان، چک و آلمان امروزی واقع شده است.[ ماشین Bell به همراه ژنرال کاملِر (سرپرست پروژه Bell) از صحنه تاریخ محو و دیگر صحبتی از آنان به میان نیامد. این باور همچنان پا برجاست که ماشین Bell و ژنرال کاملر بوسیله زیردریایی U-Boat به پایگاهی در خارج سرزمین رایش (پایگاه 211 در نئو شوابنلند واقع در قطب جنوب) منتقل گردیده اند. برخی نیز معتقدند که این ماشین به نروژ که در زمان خاتمه جنگ هنوز در اشغال آلمان نازی بود، حمل شده است. 

9- یک سازه محکم بتونی شبیه به ساختار استونهنج (Stonehenge) توسط نازیها و نزدیک به محل آزمایش Bell ساخته شده بود که به نظر می رسد برای انجام آزمایش پرتاب موشک یا چیزی شبیه به آن بکار می رفته است. 

لیندا مولتون: یکی از جذاب ترین بخشها در کتاب آخر شما، ظهور رایش چهارم، به قسمت سوم کتاب باز می گردد که عنوان آن ” سلاحهای اعجاب آور نازی ها” می باشد. در صفحه 87 نوشته اید: “سفر زمان توسط نازیها ایده ی دهشتناکی است که به نظر مضحکانه می رسد اما دانش آن وجود داشته و ماشین Bell نیز همینطور”. توضیح دهید که ماشین Bell چه نقشی برای هیتلر و حزب نازی ایفا می نمود و ربط آن به سفر زمان چیست؟ 

جیم مارس: همچنان دانشمندان امروزی در تلاشند که ماشین Bell را شبیه سازی کنند. به این ماشین اصطلاحا زنگ می گفتند چراکه شکل ظاهری آن به زنگ یا ناقوس کلیسا شبیه بوده است. این شیی دارای دو دهلیز بیرونی و درونی بوده و دو میدان الکترومغناطیسی دوار نیز درون آن ایجاد می شده است. سپس یکی از میدانها را در جهت حرکت عقربه ساعت و میدان دیگر را در خلاف مسیر عقربه ساعت به گردش در می آوردند. بدین ترتیب قدرت و بازدهیِ این سیستمِ مولدِ انرژی را افزایش می دادند. وقتی همه این مراحل انجام می گرفت، عملکرد و خاصیتی غیر متعارف از ماشین برون می زده است. 

هر گیاهی که در اطراف ماشین Bell قرار می گرفت یا به سرعت رشد نموده و شکوفه می زد و یا ضایع شده و می مرد؛ انسانها نیز در مجاورت این ماشین با خطر مرگ مواجه بودند. این موضوع مرا به یاد ماجراهایی می اندازد که در آمریکا (سالهای 1942-1943) اتفاق افتاد، مثل آزمایش بدنام Philadelphia Experiment که طی آن با ایجاد یک میدان مغناطیسی بسیار قوی، مواد سازنده هر چیزی دچار دگرگونی گشته و سپس متلاشی می شد، حتی انسان. 

آیا ماشین Bell یک فن آوریِ فرازمینی بوده است؟ 

لیندا مولتون: با در نظر گرفتن این حقیقت که امروز من و شما و دیگران در برابر آماج اطلاعاتی قرار گرفته ایم که ادعای کلنل فیلیپ جی. کورسو (کارشناس علوم طبیعی در ارتش آمریکا) مبنی بر وجود حیات فرازمینی را بیشتر به اثبات می رساند، آیا شما باور دارید که شواهد و مستندات مستدلی وجود دارد که نشان دهد آلمان در زمان جنگ جهانی دوم از کمکهای فرازمینیان بهره می برده، خواه در مورد ساخت ماشین Bell و یا در هر مورد دیگری؟ یا با گفتاری دیگر آیا این ماشین های تحقیقاتی بدعتا توسط فرازمینیان به آلمانها داده شده و آنان این تجهیزات را در زیرِ زمین در منطقه پینموند مخفی نمودند و در نهایت نیز همین امر موجبات ترقی تکنولوژیک را برای رایش هیتلر فراهم آورده است؟ 

جیم مارس: این سئوال فوق العاده ایست، لیندا ، که من سعی کرده ام در کتاب آخرم “ظهور رایش چهارم” بدان بپردازم. برای سالها داستانهایی را در مورد اینکه آلمانها در سالهای جنگ دوم یک بشقاب پرنده را بدست آورده، در اسارت گرفته اند و سپس اقدام به انجام مهندسی معکوس بر روی آن نموده اند، شنیده بودم. 

ولی هرگاه که بخواهید هریک از این داستانها را پیگیری کنید، تمام شواهد آن ناگهان ناپدید می شوند! بنابراین هیچ سند محکمی در دست نیست که نشان دهد این موارد واقعیت داشته اند. اما آنچه که امروز من و دیگر محققان نتیجه گیری کرده ایم حاکی از آنست که در اوایل دهه 1920، موج جدیدی از تمایل مردم به فرقه گرایی و روحانیت در آلمان بروز نمود همانگونه که در آمریکا نیز حرکت مشابهی شکل گرفته بود. و ما امروز شواهد و مستنداتی در دست داریم که هیتلر را به این فرقه های نو ظهور متصل می کند، فرقه هایی همچون Vril یا Thule . 

طی آنچه که در روزهای نخستین برگزاری مراسم مراقبه (Remote Viewing) رخ می داده است، آنان (برخی از پیروان فرقه های نوظهور در دهه 1920) می توانستند ارتباطی را با هوش غیر زمینی برقرار نمایند، و این ملاقاتها به آنان سرنخ هایی داده – اگر نگوییم که کل دانش مستقیما منتقل شده- که نشان از فن آوری بالا و پیچیده ای داشته که از حد توانمندی دول متفق در روزهای جنگ جهانی دوم خارج بوده است. این یکی از نکات کلیدی است که توضیح می دهد چرا و چگونه نازی ها پس از جنگ جهانی دوم به حیات خود ادامه داده اند. 

لیندا مولتون: آیا شما مدرکی در دست دارید که بتواند با قدرت اثبات کند که ماشین Bell براستی یک تکنولوژی فرازمینی بوده که توسط انسان نماهایی بلند قد، بلوند (مو زرد) و چشم آبی ساخته شده، و این دلیل اصلی گرایش هیتلر به نژاد بلند قدِ بلوندِ چشم آبی بعنوان نژاد برتر بوده است؟ 

جیم مارس: من فکر می کنم که این یک حدس باشد، اما حدسی است که بر پایه برخی اطلاعات بنا شده است. جای هیچ پرسشی نیست که هیتلر بعنوان یک فرد کوتاه قد با موهای تیره قطعا هیچ شباهتی به آن اَبَرانسانِ آریایی که خود تعریف کرده بود، نداشته است. اما با این وجود، هیتلر و هواداران SS او، ایده ی برتری آلمانیهای آریایی تبارِ بلند قدِ بلوندِ چشم آبی را با قدرت جا انداختند. سئوال اینجاست که این ایده از کجا آمده است؟ 

بنابراین من فکر می کنم این حدس که این ایده از پس اجرای جلسات مراقبه و برقراری ارتباط با نوعی هوش غیر زمینی ای که شباهت زیادی به نژاد شمال اروپا داشته اند بدست آمده، نظریه ای صحیح است، آنچنانکه تجربیات مشابهی نیز از دیگرانی نقل شده که اقدام به برقراری مراقبه با فرازمینیان نموده اند. اما متاسفانه دلایل کافی برای اثبات این فرضیه در دست نیست. 

لیندا مولتون: آیا ماشین Bell که آلمانها در پینِموند مخفی نگاهداشته بودند مثالی است از وجود فن آوری بیولوژیک فرازمینی؟ 

جیم مارس: فن آوری فرازمینی، درست است. تفاوت در این میان اینجاست که فرضیه فرازمینیانِ بلوندِ قد بلند صرفا متشکل است از مجموعه ای از نقل و قول ها ولی مستندات کافی برای اثبات وجودشان در اختیار نیست اما وقتی صحبت به ماشین Bell می رسد، دیگر اینگونه نیست چراکه امروز شاهدانی در قید حیات اند که خودشان مستقیما در پروژه Bell سهیم بوده و آنچه دیده اند را شرح می دهند. کماکان بازمانده تجهیزات و امکاناتی که برای آزمایش این ماشین ساخته شده بود، قابل بازدید و بررسی است. حداقل ویرانه ای در سیلسیا باقی مانده است که کاملا حقیقت دارد. همه آنها هنوز وجود دارند. پس بنابراین مدارک و مستندات خوبی برای اثبات وجود ماشین Bell و فن آوری پیچیده آن وجود دارد اما چنین مستنداتی برای اثبات وجود فرازمینیان بلوندِ بلند قد موجود نیست. 

لیندا مولتون: چرا ماشین Bell به سفر در زمان مربوط می شود؟ 

جیم مارس: زیرا وقتی شما دو میدان قوی انرژی در اختیار دارید که بصورت دو گرداب در مسیر عکس یکدیگر در گردشند، ظاهرا می توانید بر جاذبه غلبه کنید. بدون شک، فن آوری ضد جاذبه چیزی است که برای سالهای مدیدی بدنبالش بوده ایم. ظاهرا آنچه در لحظه ی خنثی نمودن جاذبه رخ می دهد عملا زمان را نیز از کار می اندازد. این موضوع مهم جایی خود نمایی می کند که ما در اغلب گزارشات مرتبط با یوفوها، ردی از زمان گمشده می یابیم. بعنوان مثال، برخی شاهدان یوفوها گفته اند:” من در ساعت 6 بعد از ظهر با یک یوفو در آسمان مواجه شدم و تا ساعت 7 بعد از ظهر به خانه نرسیدم در حالیکه کمتر از 10 دقیقه تا منزلم فاصله داشتم. چه به سر این زمان گمشده آمده است؟” 

در گزارشات آمده است که وقتی یک یوفو بر فراز منطقه ای پدیدار می شود، اتومبیل ها از کار می افتند، درست است؟ و وقتی که یوفو از منطقه دور می شود، اتومبیل مجددا بکار می افتد. اما هیچ وقت کسی حرفی از گرداندن سوییچ استارت به میان نمی آورد، یعنی ماشین خود بخود خاموش و روش می شود! این بدان دلیل است که درون میادین انرژیِ اطراف اتومبیل، زمان باز می ایستد همانگونه که جاذبه خنثی می شود و این همان عاملی است که یوفو را در آسمان معلق نگاهداشته است. پیستونهای درون موتور خودرو منجمد شده و از کار می افتند چراکه زمان از کار افتاده است. 

وقتی میادین انرژی جابجا می شوند، پیستونها مجددا به احتراق می افتند و موتور خودرو روشن می شود. این وابستگی و ارتباط زمان و جاذبه را نشان می دهد. چنانچه این فن آوری فرازمینی را در اختیار داشته باشید که امکان خنثی کردن زمان و جاذبه را میسر کند، می توانید در زمان نیز سفر کنید. و اینگونه است که احتمال قویِ سفر زمان مطرح می گردد. 

ما در رابطه با ماشین Bell حرف می زنیم که می دانیم قطعا وجود داشته است. همچنین ما صحبت از برخی تاثیرات این ماشین به میان می آوریم که بیشتر جنبه نظری و تئوریک دارند، اما مشکل اصلی اینجاست که کسی چیز زیادی درباره این ماشین نمی داند. تمامی اطلاعات مربوط به ماشین Bell بصورت فوق محرمانه نگاهداشته شده و من شخصا باور دارم که این فایلها امروز در اختیار برخی از تندرویانِ گلوبالیست قرار دارد. توجه داشته باشید، من نمی گویم دولت آمریکا این اسناد را در اختیار دارد چراکه دولت آمریکا مبین مامور مالیات، مامور اداره پست و نماینده شما در شورای شهر است که هیچیک از این گروه ها حتی کوچکترین اطلاعی نسبت به این امور ندارند. 

این اسرار توسط کسانی محفوظ مانده است که ربط ماشین Bell با قدرت و تسلط را بخوبی می دانستند. 

منبع: ایران ارتش

سپاس🌹
:)
عالی بود ممنون
خواهش میکنم نظر لطف شماست.
سعی میکنیم باز هم مطالب فناورانه و البته جالب پست کنیم.
با آرزوی رضایت شما.
موفق باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرجع ارائه ی آموزش های روزانه و رایگان مربوط به حوزه ی طراحی سایت، سئو و بهینه سازی و جدیدترین اخبار تکنولوژی. با دنبال کردن وبلاگ زودتر از بقیه از مطالب با خبر شوید!
Designed By Erfan Powered by Bayan