آموزش طراحی سایت

مرجع ارائه ی آموزش های روزانه و رایگان مربوط به حوزه ی طراحی سایت، سئو و بهینه سازی و جدیدترین اخبار تکنولوژی


چرا مردم از سئو میترسند؟

اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک باشید حداقل یک بار شخصی به شما گفته است که سئو را یاد بگیر و یک استراتژی برای کسب و کار خود طراحی کن . شما به خوبی میدانید که به یک وب سایت نیاز دارید و برای نمایش آن در موتورهای جستجو به کمی کار نیاز است . تا جایی که شما به قول خود تلاش خود را کرده اید ولی سایت شما به اندازه کافی بهینه سازی نشده است.

شما این را می دانید ولی نمیخواهید که با یک متخصص سئو مشورت کنید . خیلی از صاحبان مشاغل این موضوع را حس میکنند و میدانند که این یک امر ضروری است ولی تردید دارند که خودشان آن کار را انجام دهند و یا یک متخصص سئو استخدام کنند.

به چند نمونه از جنبه های سئو که باعث میشوند تازه کاران از آن بیم داشته باشند میپردازیم.


1 - سئو یک فرمول جادویی نیست :


اگر فکر میکنید که سئو یک معجون جادویی برای موفقیت سریع در کسب و کار است شما در اشتباه هستید. سئو ارزش سود دهی کسب و کار شما را بهبود میبخشد اما رسیدن به آن مستلزم تحمل زمان است. (گاهی کم و گاهی زیاد)


2 - سئو زمان زیادی میبرد :


تازه کاران فکر میکنند که این نوع جدید از استراتژی بازاریابی زمان زیادی میبرد و بسیار پیچیده است. در حالیکه فاکتورهای زیادی را باید در حین بهینه سازی در نظر بگیرید ، لازم نیست همه آنها را در یک زمان انجام دهید.

مثل دلیل اول تازه کاران غالبا به خاطر زمان و هزینه بر بودن این کار ، رغبت کمی دارند.


3 - سئو کار خیلی پیچیده ای است : 


خیلی از صاحبان مشاغل معتقد هستند که سئو یک کار پیچیده و فنی است و انجام آن نیاز به یک طراح وب سایت و یا یک همه کاره کامپیوتر دارد.


4 - مجازات و اخطارها :


اگر شخصا سئو را پیگیری میکنید ، حتما اخطارها و پنالتی های گوگل را شنیده اید. این حقیقت دارد که خیلی از کارها در سئو باعث گرفتن اخطار از طرف گوگل میشود. اگر سئو کار هستید حتما شنیده اید که راه هایی وجود دارند تا رنک خوبی بدست آورید ولی بعد از مدتی آنها هم توسط گوگل شناسایی میشوند.


5 - ممکن است برند آنها بزور در نتایج دیده شود :


بعضی از صاحبان کسب و کار برای شروع یک استراتژی سئو بی میل هستند زیرا آنها باور دارند که کسب و کار آنها را بصورت غیر واقعی در رنکینگ نشان خواهد داد.


6 - بدست آوردن ترافیک بدون مشتری :


یکی از گسترده ترین بحث های سئو کلمات کلیدی هستند. یافتن کلمات کلیدی و هدف گذاری یکی از معمول ترین روش هایی است که هنگام راه اندازی یک کمپین جدید از آن استفاده میشود.

شما باید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که مشتریان بدنبال آنها هستند.


7 - پیچیدگی سئو :


در حقیقت طبق بررسی های کارشناسان سئو حدود بیش از 200 فاکتور را گوگل برای رنک دادن به یک وب سایت انتخاب میکند.

بعضی از صاحبان کسب و کارها با یادگیری مباحث اولیه سئو اقدام به بهینه سازی وب سایت خود میکنند. این میتواند یک شروع خوب باشد ولی تمام پتانسیل سئو محقق نخواهد شد.


منبع : virgool.io

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرجع ارائه ی آموزش های روزانه و رایگان مربوط به حوزه ی طراحی سایت، سئو و بهینه سازی و جدیدترین اخبار تکنولوژی. با دنبال کردن وبلاگ زودتر از بقیه از مطالب با خبر شوید!
Designed By Erfan Powered by Bayan