آموزش طراحی سایت

مرجع ارائه ی آموزش های روزانه و رایگان مربوط به حوزه ی طراحی سایت، سئو و بهینه سازی و جدیدترین اخبار تکنولوژی


مایکروسافت در پی رفع مشکل گوگل کروم در آپدیت بهاره ویندوز 10

به دنبال گزارش‌های کاربران مبنی بر مشکل گوگل کروم در به‌روزرسانی اخیر ویندوز ۱۰، حال مایکروسافت از تلاش برای رفع آن خبر می‌دهد.

۱۰ ویژگی برتر آپدیت آوریل ویندوز 10 :

چگونه آپدیت آوریل ویندوز 10 را همین حالا نصب کنید :

چندی پیش در خبری به اطلاعتان رساندیم که به‌روزرسانی بهاره ویندوز ۱۰ با اندکی تأخیر منتشر خواهد شد. حال پس از انتشار این به‌روزرسانی در روزهای اخیر، برخی از کاربران ویندوز از بروز برخی مشکلات در هنگامِ کار با مرورگر گوگل کروم می‌گویند؛ علاوه‌ بر این موضوع، گویا ویژگی «Hey Cortana» نیز برای بعضی کاربران دردسر آفریده است.

حال مایکروسافت با اذعان به این موضوع، خبر از تلاش‌ مهندسان خود برای رفع این مشکل می‌دهد که سبب قفل‌ شدن و هنگ کردنِ دستگاه می‌شود. ردموندی‌ها برای رفع موقتی این مشکل، دو راه‌حل به کاربران پیشنهاد کرده‌اند:

استفاده از دکمه ویندوز برای قفل‌گشایی صفحه‌نمایش. اگر از کیبورد فیزیکی متصل استفاده می‌کنید، می‌توانید با فشردن دکمه‌های ویندوز + کنترل + شیفت + B به‌صورت همزمان، این مشکل را حل کنید. برای آن‌دسته از کاربرانی که از تبلت‌های ویندوزی استفاده می‌کنند، باید به‌صورت همزمان، هر دو کلیدِ صدا را سه‌بار در طی دو ثانیه فشار دهند. اگر راهکارهای فوق کارساز واقع شود، صدایی بیپ‌مانند پخش می‌شود و صفحه‌نمایش شروع به چشمک‌زدن می‌کند.

اگر از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید، یک‌ بار درِ لپ‌تاپ را باز و بسته کنید :

با این حال، اگر بازهم گفته‌های فوق برای شما صدق نکرد، می‌توانید منتظر بسته‌ی‌ به‌روزرسانی‌ دیگری باشید که قرار است در روز ۸ می برای عموم کاربران منتشر شود. نکته‌ی جالب توجه، رخ‌ دادنِ این مشکل برای یکی از مرورگرهای شخص ثالثِ محبوبی است که بسیاری از کاربران از آن بهره می‌برند. با توجه به این موضوع که ۱۰ میلیون نفر از کاربران ویندوز ۱۰ در برنامه‌ی آزمایشی مایکروسافت حضور دارند، کشف نشدنِ چنین باگی کمی عجیب به‌نظر می‌رسد.


منبع : زومیت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرجع ارائه ی آموزش های روزانه و رایگان مربوط به حوزه ی طراحی سایت، سئو و بهینه سازی و جدیدترین اخبار تکنولوژی. با دنبال کردن وبلاگ زودتر از بقیه از مطالب با خبر شوید!
Designed By Erfan Powered by Bayan